Príkazy
7. 11. 2006
Příkazy pro síťovou hru - stiskněte [~] a pište :
mp_c4timer ## - bomba vybuchne za XX sekund (pouze server)
(pozor - bomba není v každém kole!)
r_drawviewmodel 0 - vypne zobrazení zbraně (1 zase zapne)
sv_gravity 0 - vypne gravitaci (standart je 800) (pouze server)
sv_restartround 1 - restartne celý sever (pouze server)
retry - připojení odznovu
kick (jméno) - server může vyhodit hráče ze hry (pouze server)
changelevel (level) - změní mapu (např. changelevel cs_militia) (server)
name (jméno) - změní jméno během hry
volume 1 - hlasitost zvuku (dá se nastavit)
lefthand 1 - přehodí zbraň do levé ruky (do pravé je to 0)
cl_hidefrags 1 - zkryje váš aktuální stav fragů pro ostatní hráče
(ale vy ho uvidíte stále! - 0 to zase vrátí)
timeleft X - nastaví jak dlouho budete hrát - v minutách
exit - rychlé vypojení ze serveru a zpět do hlavního MENU
quit - rychlé ukončení celé hry
impulse 101 - přidá 16000 $
give weapon_awp - arkticka sniperka
give weapon_m4a1 - dá vám karabinu m4a1
give weapon_ak47 - dá vám kalašnikov ak47
give weapon_awm - dá vám sniper AWM…
Příkazy jen pro server:
mp_freezetime X - místo X zadejte počet sekund, jak dlouho má být
nehybnost při startu kola (standadně je to 6). Když zadáte číslo 0,
nehybnost nebude. Je to dobré při menších mapách, aby si mohli obě dvě
strany stihnout nabrat zbraně.
mp_roundtime X - místo X zadejte poťet minut za které se má kolo
zkončit / v rozpětí od 3 do 15 minut (standardně je to 5). Po uplynutí
času (pokud se nevyvraždí, nebo pokud teroristi nepoloží bombu, nebo
pokud policajti nezachráni rukojmí (hostages)) vyhrají teroristi.
mp_friendlyfire X - zapne (místo X dejte 1) nebo vypne (X = 0)
zabíjení vlastních spoluhráčů (policajt policajta, terorista teroristu)
mp_ timelimit X - místo X zadejte počet minut za které se má hra
zkončit a vyměnit se automaticky mapa
mp_ footsteps X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) slyšení kroků
mp_ chasecam X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) volné
pohybování po mapě
mp_ flashlights X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) používání
baterky ve hře
sensitivity x - intenzita pohybu myši (x=0-20), čím menší tím lepší, mám zatím 3 :))
hud_takesshots x - neuloží 0, uloží 1 konečnou tabulku ve formátu *.bmp
screenshot - uloží obrazovku ve formátu *.tga
Pozn. : Marek Helbich (mhelbich@kiwwi.sk) nám napsal, že obrázky se dají ukládat také jednodušeji stisknutím klávesy [F5], a sice do formátu BMP.
votemap x - dává hlas mapě x (x=číslo!!; druhy map k číslům přiřazuje server; např. votemap 3, přitom server má nadefinovanou mapu číslo 3 jako de_dust)
drawradar - zobrazí radar
hideradar - skryje radar
timeleft - čas do začátku změny map
net_graph x - grafické informace o FPS, loss, choke atd. (x=1-3 dle druhu grafu; 0 vypne graf)
net_graphpos x - pozice grafu na displeji (x=1-3; např. net_graphpos 3 je dolní roh vlevo)
cl_himodels x - vypne 0, zapne 1 detailnější modely postav
gl_max_size x - maximální velikost textur (x=64,128,256,512)
name killer - změní jméno na killer
stat - statistika o hráčích, pingu, fragu atd.
quit,exit - ukončení hry
kill - sebevražda
volume x - hlasitost (x=číslo)
Nastaveni, jenž může provádět jen server :
restart - nové zahájení hry (mapy) i s výběrem teamu
sv_restartround x - nove zahájení hry bez výběru teamu v sekundách
mp_mapvoteratio x - potřebný počet hlasů v procentech ke změně mapy (např. mp_mapvoteratio 0.6; značí 60%)
mp_autoteambalance x - vypne 0, zapne 1 automatické srovnání počtu hráčů teamu Terrorist versus CounterTerrorist
mp_autokick x - vypne 0, zapne 1 automatické vyhození hráče za zabití spoluhráče
mp_timelimit x - nastaví čas vminutách, za který se změní mapa na jinou (cyklení map v adresáři CSTRIKE, soubor mapcycle.txt)
mp_maxrounds x - hraje se na x kol
mp_winlimit x - team, který dosáhne jako první x vítězných kol, vyhrává
mp_limitteams x - určuje o kolik hráčů může být v jednom teamu více než v druhém (x=číslo)
mp_flashlight x - vypne 0, zapne 1 oslepovací efekt
mp_footsteps x - vypne 0, zapne 1 slyšitelnost kroku
mp_forcechasecam x - vypne 0, zapne 1 vidění protihráčů v ghost modu (ghost mod = po smrti, nebo-li jako duch)
pausable x - vypne 0, zapne 1 pauzování během hry, pauzovat pak může kdokoliv !!
allow_spectators x - vypne 0, zapne 1 výběr spectator mode
mp_fadetoblack x - vypne 0, zapne 1 černou obrazovku v ghost modu
mp_buytime x - doba nákupu na začátku kola v minutách (např. mp_buytime 0.5; značí 30 sekund)
mp_roundtime x - maximální čas trvání jednoho kola v minutách včetně s položením i defusováním bomby
mp_friendlyfire x - vypne 0, zapne 1 zraňování spoluhráčů
mp_freezetime x - doba zmrazení všech hráčů na začátku kola v sekundách (výhodné na nákup zbraní, atd.)
mp_startmoney x - částka pro každého hráče na začátku nové hry (mapy), standard 800 (x=0-16000)
changelevel de_dust - změní mapu na de_dust
map de_train - změní mapu na de_train
kick killer - server vykopne hráče se jménem killer
password gandalf - server nastaví přístupové heslo na gandalf
Důležité !!
Funkčnost je zaručena v konzoli popřípadě editaci souborů, které se nachází v adresáři CSTRIKE :
1. listenserver.cfg (nastavení serveru)
2. server.cfg (nastavení jako DEDICATED server; tzn.server běží na pozadí, nemůžete se zúčastnit hry)
3. game.cfg
4. config.cfg (vlastní nastavení kláves; ostatní nastavení jsou akceptována pokud není jinak zadáno serverem)
5. mapcycle.txt (cyklení map sestupně)
allow_spectators - spectator modus S (0/1)
cl_allowdownload, cl_allowupload - povoluje nebo vypíná download a upload souborů (když se připojujete na server a nemáte danou mapu...)
cl_backspeed - rychlost chození pozadu (def - 600)
cl_corpsestay - nastavuje po jakou dobu mají zůstat mrtvolky (def - 600)
cl_dynamiccrosshair - dynamičnost zaměřováčku (jestli se bude zmenšovat a naopak, nebo zůstane jako ve verzi 1.3) (0/1)
cl_forwardspeed - rychlost chození dopředu (def - 400)
cl_himodels - detailnost postav (0/1)
cl_righthand - nastavuje v jaké ruce budete mít zbraň (0/1)
con_color - barvu textu v konzoli (RGB; xxx xxx xxx)
console - konzole (0/1)
scr_conspeed - rychlost vysouvání a zasouvání konzole
crosshair - zapíná nebo vypíná zaměřováček (0/1)
developer - zapíná nebo vypíná zobrazování hlášek v pravém horním rohu (dá se využít - když hodíte granát a nahoře v pravo se zobrazí hláška "něco" damage - znamená to že to někomu ubralo zdraví - tak poznáte že tam někdo je..)
fps_max - nastavuje max počet framerate (def - 60)
hud_centerid - když 0, jméno zaměřeného se zobrazí dole vlevo, když 1 - tak jméno pod zaměřováčkem
hud_fastswitch - zapíná nebo vypíná rychlé přehazování zbraně (když zapnuto - zbraně se přehazují bez HGUI menu) (0/1)
hud_saytext - zapíná nebo vypíná zobrazování hlášek když někdo "chatuje" (0/1)
hud_saytext_time - nastavuje po jakou dobu se bude zobrazovat chat text (def - 2)
hud_takesshots - zapíná nebo vypíná při změny mapy tínutí obrázku (screenshot) (0/1)
max_smokepuffs - nastavuje kolik se max zobrazí kouřových obláčků při smokegrenade (def - 10)
net_graph - zapíná nebo vypíná síťový graf (0/1)
net_graphpos - umístění grafu (0 neni, 1 vlevo, 2 veprostřed, 3 vpravo)
net_graphwidth - velikost grafu
r_drawviewmodel - zapíná nebo vypíná zobrazení zbraně (0/1)
sensitivity - nastavuje senzitivitu myši
Příkazy jen pro servery (zakládající):
kick xxx - vyhodí hráče
ban xxx - banne hráče (to samé jako kick, ale dá se nastavit i doba, po jakou se nebude smět připojit)
mp_allowmonsters - povoluje nebo zakazuje obludy (NPC) v mapě - když jsou samozřejmě (0/1)
mp_autokick - povoluje serveru autokick když hráč dělá píčoviny (0/1)
mp_autoteambalance - zapíná nebo vypíná automatický přehození hráče, když je mezi CT a T nevyrovnanost (0/1)
mp_limitteams - podobné co předchozí, ale funguje přesněji (0/1)
mp_buytime - nastavuje dobu, po jakou můžete nakupovat (def - 1.5)
mp_c4timer - za jak dlouho vybouchne bomba (def - 45)
mp_fadetoblack - když budete mrtví a toto bude zapnuté, uvidíte velký h.... (0/1)
mp_flashlight - povoluje nebo zakazuje používání baterky (0/1)
mp_footsteps - nastavuje slyšitelnost kroků (0/1)
mp_forcecamera, mp_forcechasecam - nastavuja možnosti spectátorů (0/1)
mp_freezetime - nastaví po jakou dobu budete na začátku každého kola "zmraženi" (def - nevim, tohle vypínám..)
mp_friendlyfire - nastavuje, zda můžete zranit i "své" (0/1)
mp_maxrounds - nastavuje max počet kol (def - taky nevim, zbytečnost)
mp_mirrordamage - pokud bude tato funkce zapnutá, zkuste střelit do zrcadla - (ps vlastní heda existuje :) )
mp_playerid - povoluje nebo zakazuje zobrazení ip
mp_roundtime - čas každého kola (def - 4)
mp_startmoney - kolik bude startovní odměna (def - 800)
mp_timeleft - zda se bude zobrazovat zbývající čas do konce mapy (0/1)
mp_timelimit - nastaví čas, za jak dlouho se změní mapa (def - taky nevim)
mp_winlimit - nastavuje počet vyhraných kol (zápasů), aby mohla strana (CT nebo T) dosáhnout vítězství (def - 0, nepoužívá se)
sv_aim - autozaměřování na nepřítele (pro lamičky) (0/1)
sv_airmove - zapíná nebo vypíná nepřesnost střílení při skoku (0/1)
sv_allowdownload, sv_allowupload - povoluje nebo zakazuje stahovatelnost map a jejich grafiky (0/1)
sv_clienttrace - nastavuje přesnost zbraní (čím vyšší číslo, tím se líp trefíte - pro lamy)
sv_gravity - nastavuje gravitaci (def - 700, ale zkuste dát 750. Nikomu to nedojde a vy si v klidu vyskočíte na větší bedny..)
sv_cheats - zapíná a vypíná cheaty (nutnost restartu /RESTART)
sv_logbans - nastavuje ukládání bannutých hráčů
sv_maxspeed - udává max rychlost hráče
sv_skycolor_b, sv_skycolor_g, sv_skycolor_r - nastavuje barvu oblohy a tak trochu vaše osvícení (v intervalu pro každou barvu b - modrá, g - zelená, r - červená; číslo ve tvaru od 0-255)
sv_spectatormaxspeed - nastavuje max rychlost spectátorů (def - 600)
sv_stepsize - délka jednoho kroku (def - 18)
sv_stopspeed - rychlost zastavení (def - 75)
sv_voiceenable - zapíná nebo naopak možnost slyšet ostatní remcat (když mají "majka")
voice_enable, voice_forcemicrecord, voice_modenable, voice_scale - definuje se to složitě ale pokud chcete pomocí "majka" (mikrofonu) kecat, mějte prostě vše na 1
volume - hlasitost
zoom_sensitivity_ratio - nastavuje senzitivitu potkana, při zaměření
mp_c4timer ## - bomba vybuchne za XX sekund (pouze server)
(pozor - bomba není v každém kole!)
r_drawviewmodel 0 - vypne zobrazení zbraně (1 zase zapne)
sv_gravity 0 - vypne gravitaci (standart je 800) (pouze server)
sv_restartround 1 - restartne celý sever (pouze server)
retry - připojení odznovu
kick (jméno) - server může vyhodit hráče ze hry (pouze server)
changelevel (level) - změní mapu (např. changelevel cs_militia) (server)
name (jméno) - změní jméno během hry
volume 1 - hlasitost zvuku (dá se nastavit)
lefthand 1 - přehodí zbraň do levé ruky (do pravé je to 0)
cl_hidefrags 1 - zkryje váš aktuální stav fragů pro ostatní hráče
(ale vy ho uvidíte stále! - 0 to zase vrátí)
timeleft X - nastaví jak dlouho budete hrát - v minutách
exit - rychlé vypojení ze serveru a zpět do hlavního MENU
quit - rychlé ukončení celé hry
impulse 101 - přidá 16000 $
give weapon_awp - arkticka sniperka
give weapon_m4a1 - dá vám karabinu m4a1
give weapon_ak47 - dá vám kalašnikov ak47
give weapon_awm - dá vám sniper AWM…
Příkazy jen pro server:
mp_freezetime X - místo X zadejte počet sekund, jak dlouho má být
nehybnost při startu kola (standadně je to 6). Když zadáte číslo 0,
nehybnost nebude. Je to dobré při menších mapách, aby si mohli obě dvě
strany stihnout nabrat zbraně.
mp_roundtime X - místo X zadejte poťet minut za které se má kolo
zkončit / v rozpětí od 3 do 15 minut (standardně je to 5). Po uplynutí
času (pokud se nevyvraždí, nebo pokud teroristi nepoloží bombu, nebo
pokud policajti nezachráni rukojmí (hostages)) vyhrají teroristi.
mp_friendlyfire X - zapne (místo X dejte 1) nebo vypne (X = 0)
zabíjení vlastních spoluhráčů (policajt policajta, terorista teroristu)
mp_ timelimit X - místo X zadejte počet minut za které se má hra
zkončit a vyměnit se automaticky mapa
mp_ footsteps X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) slyšení kroků
mp_ chasecam X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) volné
pohybování po mapě
mp_ flashlights X - zapne (X = 1) nebo vypne (X = 0) používání
baterky ve hře
sensitivity x - intenzita pohybu myši (x=0-20), čím menší tím lepší, mám zatím 3 :))
hud_takesshots x - neuloží 0, uloží 1 konečnou tabulku ve formátu *.bmp
screenshot - uloží obrazovku ve formátu *.tga
Pozn. : Marek Helbich (mhelbich@kiwwi.sk) nám napsal, že obrázky se dají ukládat také jednodušeji stisknutím klávesy [F5], a sice do formátu BMP.
votemap x - dává hlas mapě x (x=číslo!!; druhy map k číslům přiřazuje server; např. votemap 3, přitom server má nadefinovanou mapu číslo 3 jako de_dust)
drawradar - zobrazí radar
hideradar - skryje radar
timeleft - čas do začátku změny map
net_graph x - grafické informace o FPS, loss, choke atd. (x=1-3 dle druhu grafu; 0 vypne graf)
net_graphpos x - pozice grafu na displeji (x=1-3; např. net_graphpos 3 je dolní roh vlevo)
cl_himodels x - vypne 0, zapne 1 detailnější modely postav
gl_max_size x - maximální velikost textur (x=64,128,256,512)
name killer - změní jméno na killer
stat - statistika o hráčích, pingu, fragu atd.
quit,exit - ukončení hry
kill - sebevražda
volume x - hlasitost (x=číslo)
Nastaveni, jenž může provádět jen server :
restart - nové zahájení hry (mapy) i s výběrem teamu
sv_restartround x - nove zahájení hry bez výběru teamu v sekundách
mp_mapvoteratio x - potřebný počet hlasů v procentech ke změně mapy (např. mp_mapvoteratio 0.6; značí 60%)
mp_autoteambalance x - vypne 0, zapne 1 automatické srovnání počtu hráčů teamu Terrorist versus CounterTerrorist
mp_autokick x - vypne 0, zapne 1 automatické vyhození hráče za zabití spoluhráče
mp_timelimit x - nastaví čas vminutách, za který se změní mapa na jinou (cyklení map v adresáři CSTRIKE, soubor mapcycle.txt)
mp_maxrounds x - hraje se na x kol
mp_winlimit x - team, který dosáhne jako první x vítězných kol, vyhrává
mp_limitteams x - určuje o kolik hráčů může být v jednom teamu více než v druhém (x=číslo)
mp_flashlight x - vypne 0, zapne 1 oslepovací efekt
mp_footsteps x - vypne 0, zapne 1 slyšitelnost kroku
mp_forcechasecam x - vypne 0, zapne 1 vidění protihráčů v ghost modu (ghost mod = po smrti, nebo-li jako duch)
pausable x - vypne 0, zapne 1 pauzování během hry, pauzovat pak může kdokoliv !!
allow_spectators x - vypne 0, zapne 1 výběr spectator mode
mp_fadetoblack x - vypne 0, zapne 1 černou obrazovku v ghost modu
mp_buytime x - doba nákupu na začátku kola v minutách (např. mp_buytime 0.5; značí 30 sekund)
mp_roundtime x - maximální čas trvání jednoho kola v minutách včetně s položením i defusováním bomby
mp_friendlyfire x - vypne 0, zapne 1 zraňování spoluhráčů
mp_freezetime x - doba zmrazení všech hráčů na začátku kola v sekundách (výhodné na nákup zbraní, atd.)
mp_startmoney x - částka pro každého hráče na začátku nové hry (mapy), standard 800 (x=0-16000)
changelevel de_dust - změní mapu na de_dust
map de_train - změní mapu na de_train
kick killer - server vykopne hráče se jménem killer
password gandalf - server nastaví přístupové heslo na gandalf
Důležité !!
Funkčnost je zaručena v konzoli popřípadě editaci souborů, které se nachází v adresáři CSTRIKE :
1. listenserver.cfg (nastavení serveru)
2. server.cfg (nastavení jako DEDICATED server; tzn.server běží na pozadí, nemůžete se zúčastnit hry)
3. game.cfg
4. config.cfg (vlastní nastavení kláves; ostatní nastavení jsou akceptována pokud není jinak zadáno serverem)
5. mapcycle.txt (cyklení map sestupně)
allow_spectators - spectator modus S (0/1)
cl_allowdownload, cl_allowupload - povoluje nebo vypíná download a upload souborů (když se připojujete na server a nemáte danou mapu...)
cl_backspeed - rychlost chození pozadu (def - 600)
cl_corpsestay - nastavuje po jakou dobu mají zůstat mrtvolky (def - 600)
cl_dynamiccrosshair - dynamičnost zaměřováčku (jestli se bude zmenšovat a naopak, nebo zůstane jako ve verzi 1.3) (0/1)
cl_forwardspeed - rychlost chození dopředu (def - 400)
cl_himodels - detailnost postav (0/1)
cl_righthand - nastavuje v jaké ruce budete mít zbraň (0/1)
con_color - barvu textu v konzoli (RGB; xxx xxx xxx)
console - konzole (0/1)
scr_conspeed - rychlost vysouvání a zasouvání konzole
crosshair - zapíná nebo vypíná zaměřováček (0/1)
developer - zapíná nebo vypíná zobrazování hlášek v pravém horním rohu (dá se využít - když hodíte granát a nahoře v pravo se zobrazí hláška "něco" damage - znamená to že to někomu ubralo zdraví - tak poznáte že tam někdo je..)
fps_max - nastavuje max počet framerate (def - 60)
hud_centerid - když 0, jméno zaměřeného se zobrazí dole vlevo, když 1 - tak jméno pod zaměřováčkem
hud_fastswitch - zapíná nebo vypíná rychlé přehazování zbraně (když zapnuto - zbraně se přehazují bez HGUI menu) (0/1)
hud_saytext - zapíná nebo vypíná zobrazování hlášek když někdo "chatuje" (0/1)
hud_saytext_time - nastavuje po jakou dobu se bude zobrazovat chat text (def - 2)
hud_takesshots - zapíná nebo vypíná při změny mapy tínutí obrázku (screenshot) (0/1)
max_smokepuffs - nastavuje kolik se max zobrazí kouřových obláčků při smokegrenade (def - 10)
net_graph - zapíná nebo vypíná síťový graf (0/1)
net_graphpos - umístění grafu (0 neni, 1 vlevo, 2 veprostřed, 3 vpravo)
net_graphwidth - velikost grafu
r_drawviewmodel - zapíná nebo vypíná zobrazení zbraně (0/1)
sensitivity - nastavuje senzitivitu myši
Příkazy jen pro servery (zakládající):
kick xxx - vyhodí hráče
ban xxx - banne hráče (to samé jako kick, ale dá se nastavit i doba, po jakou se nebude smět připojit)
mp_allowmonsters - povoluje nebo zakazuje obludy (NPC) v mapě - když jsou samozřejmě (0/1)
mp_autokick - povoluje serveru autokick když hráč dělá píčoviny (0/1)
mp_autoteambalance - zapíná nebo vypíná automatický přehození hráče, když je mezi CT a T nevyrovnanost (0/1)
mp_limitteams - podobné co předchozí, ale funguje přesněji (0/1)
mp_buytime - nastavuje dobu, po jakou můžete nakupovat (def - 1.5)
mp_c4timer - za jak dlouho vybouchne bomba (def - 45)
mp_fadetoblack - když budete mrtví a toto bude zapnuté, uvidíte velký h.... (0/1)
mp_flashlight - povoluje nebo zakazuje používání baterky (0/1)
mp_footsteps - nastavuje slyšitelnost kroků (0/1)
mp_forcecamera, mp_forcechasecam - nastavuja možnosti spectátorů (0/1)
mp_freezetime - nastaví po jakou dobu budete na začátku každého kola "zmraženi" (def - nevim, tohle vypínám..)
mp_friendlyfire - nastavuje, zda můžete zranit i "své" (0/1)
mp_maxrounds - nastavuje max počet kol (def - taky nevim, zbytečnost)
mp_mirrordamage - pokud bude tato funkce zapnutá, zkuste střelit do zrcadla - (ps vlastní heda existuje :) )
mp_playerid - povoluje nebo zakazuje zobrazení ip
mp_roundtime - čas každého kola (def - 4)
mp_startmoney - kolik bude startovní odměna (def - 800)
mp_timeleft - zda se bude zobrazovat zbývající čas do konce mapy (0/1)
mp_timelimit - nastaví čas, za jak dlouho se změní mapa (def - taky nevim)
mp_winlimit - nastavuje počet vyhraných kol (zápasů), aby mohla strana (CT nebo T) dosáhnout vítězství (def - 0, nepoužívá se)
sv_aim - autozaměřování na nepřítele (pro lamičky) (0/1)
sv_airmove - zapíná nebo vypíná nepřesnost střílení při skoku (0/1)
sv_allowdownload, sv_allowupload - povoluje nebo zakazuje stahovatelnost map a jejich grafiky (0/1)
sv_clienttrace - nastavuje přesnost zbraní (čím vyšší číslo, tím se líp trefíte - pro lamy)
sv_gravity - nastavuje gravitaci (def - 700, ale zkuste dát 750. Nikomu to nedojde a vy si v klidu vyskočíte na větší bedny..)
sv_cheats - zapíná a vypíná cheaty (nutnost restartu /RESTART)
sv_logbans - nastavuje ukládání bannutých hráčů
sv_maxspeed - udává max rychlost hráče
sv_skycolor_b, sv_skycolor_g, sv_skycolor_r - nastavuje barvu oblohy a tak trochu vaše osvícení (v intervalu pro každou barvu b - modrá, g - zelená, r - červená; číslo ve tvaru od 0-255)
sv_spectatormaxspeed - nastavuje max rychlost spectátorů (def - 600)
sv_stepsize - délka jednoho kroku (def - 18)
sv_stopspeed - rychlost zastavení (def - 75)
sv_voiceenable - zapíná nebo naopak možnost slyšet ostatní remcat (když mají "majka")
voice_enable, voice_forcemicrecord, voice_modenable, voice_scale - definuje se to složitě ale pokud chcete pomocí "majka" (mikrofonu) kecat, mějte prostě vše na 1
volume - hlasitost
zoom_sensitivity_ratio - nastavuje senzitivitu potkana, při zaměření